четвъртък, 7 юли 2016 г.

Нови придобивки (DM, Lilly)

       Здравейте, момичета!

       От последния ми пост с нови козметични покупки са изминали месеци, но нямах нищо интересно за споделяне. Откриването на новия магазин на Lilly в Пловдив беше повод за пазаруване. Посетих го още в първия ден и се възползвах от няколко добри оферти.

Нови покупки
Lilly Essence Aura Alverde Revlon
       Косата ми има нужда от силна доза хидратация и подхранване. Видях олиото за коса с бадем на Alverde в DM и реших да проверя дали това няма да е моята първа стъпка към по-здрава и красива грива. За съжаление помпичката ми не работи. Все още не мога да кажа, че съм впечатлена от действието му. На откриването на Lilly маските за коса на 7th Heaven бяха намалени на 50% и си взех две. Вече използвах тази с кокос - количеството ми беше достатъчно за две употреби. Не бих казала, че усетих голяма разлика след маската. Има силен кокосов аромат.

Нови покупки
Олио Alverde Маски 7th Heaven
       Добавих два лакочистителя към запасите си. Продуктите на Revlon бяха намалени с 30% и реших да взема всеизвестния топ на марката. Нямаше как да подмина и лаковете без да избера поне един нов цвят за колекцията си. Спрях се на пясъчния S56 на Perfect.

Нови покупки
Lilly Revlon Perfect
       Купих си балсам за устни на Sun Dance със SPF30. Оставя блед бляскав слой върху устните. Има лек приятен аромат. Исках да си взема нов цветен гел за вежди (тъй като този на Alverde не ми допадна) и се спрях на Make Me Brow на Essence. Предпочетох светлия вариант. Време беше да подновя гъбката си, която имитира Beauty Blender. Новата ми е в лилаво и отново е на Ebeline.

Нови придобивки
Essence Catrice Aura MaxFactor Ebeline
       Купих си спиралата 2000 Calorie на Max Factor, която не бях използвала от години. Избрах си две нови очни линии - Liquid Liner на Catrice и Eyes Intensifier на Aura. Разгледах четките на Aura и си купих тази за преливане на сенките. Ако имате малки клепачи, вероятно тази четка ще ви бъде голяма. На мен ми е удобна за нанасяне на светъл матов телесен цвят и преливането му с останалите сенки от грима ми. 

Нови придобивки
Max Factor Catrice Essence Aura
       Това са последните ми покупки. А кои са вашите? Ако сте в Пловдив, посетихте ли новия Lilly? Споделете в коментарите. 

До скоро!
Криси

1 коментар :

Благодаря за споделеното мнение! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...