неделя, 8 май 2016 г.

Нови придобивки

       Здравейте, момичета!

       Април беше пълен с ангажименти за мен и почти не ми оставаше свободно време. През май се очертава тази тенденция да се задържи и се надявам да имам възможността да ви взема със себе си на едно от планираните ни пътувания в края на месеца. За днес съм подготвила публикация с последните си покупки. Ако ви е интересно да ги разгледате, продължете надолу: 

Нови придобивки
Catrice, Alverde, Rimmel, Golden Rose
       Catrice е една от марките, на които не съм обръщала достатъчно внимание до сега. Рядко нещо от техния щанд успява да привлече вниманието ми. Този месец обаче избрах няколко продукта, които нямам търпение да вкарам в редовна употреба. Първият от тях е балсамът за устни на Catrice в цвят 020 Apricot Cream. Течният коректор търсех от известно време неуспешно и много се зарадвах, когато го видях зареден. Реших да пробвам и базата за сенки на марката.

Нови продобивки
Catrice
       На касата получих подарък към покупките си - червило на Catrice в цвят 050 Princess Peach, което според мен си е оранжево, а не прасковено. Ако трябваше да избера цвета сама, не бих се спряла точно на това, но за лятото ми допада.

Нови придобивки
Catrice
       Този месец си купих три от продуктите на Alverde. Гелът ми за вежди вече е напълно изразходван и имах нужда от нов. Олиото за лице с роза ми привлече вниманието и тъй като моето масло от жожоба свърши, реших да му дам шанс. Последният продукт е за кожичките на ноктите и много ми харесва. Съдържа и малки ексфолиращи частици.

Нови придобивки
Alverde
       Заглеждах фон дьо тена на Rimmel от известно време и след като го намерих на промоционална цена си го купих. Моят цвят е 100 Ivory и се слива добре с тена (или по-скоро липсата на тен) на кожата ми. Кокосово масло съм използвала и преди. Най-много харесвам действието му върху косата и сухите участъци на кожата си (на лактите например).

Нови придобивки
       Както винаги приключвам поста с последните си лакови придобивки. Купих си два нови лака от серията Color Expert на Golden Rose. Розовият е с номер 64 и е почти неонов. Мисля, че на момичета с по-тъмна кожа ще стои идеално за лятото. Тъмният е с номер 32 и съдържа блестящи частици. Цветът е много интересен. На щанда на Golden Rose бяха намалени всички лакове от пясъчната им серия. Избрах си златисто-жълто-оранжев лак с номер 72 и скоро ще ви го покажа в публикация. Купих си и нов инструмент за много ситни точки.

Нови придобивки
Golden Rose
       А вие какво си купихте последно?

До скоро!
Криси

Няма коментари :

Публикуване на коментар

Благодаря за споделеното мнение! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...