петък, 29 април 2016 г.

7 мои странности

       Здравейте, момичета!

       Споменавала съм, че много обичам да правя списъци. От известно време обмислях дали да не включа някои от тях в блога. Днес ще ви споделя седем мои странности. Ще се радвам в коментарите да се включите и вие - споделете ми вашите :)




  1. Сутрин преди да си измия зъбите не обелвам нито дума, не ям, не се усмихвам... Все още спя. Събуждам се едва след като мина през банята. 
  2. Понякога скърцам със зъби, докато спя. Имам си протектор за зъбите, защото иначе се увреждат. 
  3. Не харесвам сладки ябълки. Любими са ми зелените, които са кисели и сочни. 
  4. Не губя басове. Добре де, веднъж изгубих. Но само веднъж. Винаги, когато приема облог, съм напълно убедена в успеха си.
  5. До скоро не бях гледала Карибски пирати, Матрицата, Междузвездни войни, Кръстникът и още, и още. Нямам обяснение защо. Наваксвам си - ако имате предложения за филми, оставете ги в коментарите. 
  6. Сгъвам чорапите по точно определен начин и ги подреждам. Не обичам чорапи, намачкани в безформена топка. 
  7. До много разумна възраст вярвах, че шофьорските курсове са, за да те научат как да избягваш дупките. 
       А вие?

До скоро!
Криси

4 коментара :

  1. А гледала ли си Бързи и Яростни, но не тези нови бози, а тези от 2001 :) :P

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да :) Всъщност само първите три филма изгледах :)

      Изтриване
  2. И аз съм така с ябълките, не харесвам да ям меки ябълки.
    Карибски пирати също не ги бях гледала доскоро, първо почнах 4-та част заради русалката :D, после ме помолиха да изгледам и другите.

    aoi-box.com

    ОтговорИзтриване

Благодаря за споделеното мнение! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...