четвъртък, 14 април 2016 г.

Пролет 2016: Любими лакове

       Здравейте, момичета!

       Колкото по-топло и слънчево става, толкова по-весели маникюри ми се носят. Днес ще ви покажа любимите ми лакове за пролет 2016. Ако си търсите вдъхновение за нови покупки, може да съберете идеи от следващите снимки. Ако просто харесвате пролетните нюанси, продължете надолу. В края на поста ще намерите и линкове с любимите ми пролетни лакове от 2013 и 2014 година.

Пролет 2016: Любими лакове
       Телесните тонове винаги са ми допадали. Лакът в този цвят, който избрах да ви покажа, е на Flormar и е от серията Full Color. На безимения пръст съм с Golden Rose с номер 22 - според мен е страхотен цвят за пролетта и лятото. Тук можете да го видите в цялостен маникюр.

Пролет 2016: Любими пролетни лакове
        Лилавото е на Sally Hansen в цвят 270 Lacey Lilac и също вече съм го показвала. Жълтият цвят е с номер 44 и е толкова слънчев и весел, че нямаше как да пропусна да го включа днес.

Пролет 2016: Любими пролетни лакове
       А кои са вашите любими пролетни лакове? Лакирате ли се според сезона или всеки път носите цвета, който ви е грабнал вниманието независимо от времето навън? Ще се радвам да прочета коментарите ви. Ако желаете да сравните любимците ми, можете да разгледате постовете за Пролет 2013 и Пролет 2014.

До скоро!
Криси

Няма коментари :

Публикуване на коментар

Благодаря за споделеното мнение! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...