сряда, 23 март 2016 г.

Нови продукти (спирали, дегримьори и още)

       Здравейте, момичета!

       Последните седмици съм в търсене на ново средство за почистване на грим. Купих си няколко бюджетни продукта с надежда някой от тях да ми хареса достатъчно, че да заеме своето място в рутината ми. Реших да внеса разнообразие в ежедневния си грим и замених любимата си спирала на Golden Rose. Естествено нямаше как да не си избера и няколко пролетни лака. Какво друго си купих - вижте в продължението надолу:

Нови продукти
       Вече съм използвала ексфолианта за лице на Refan с грейпфрут и много ми допада. Ароматът е изключително свеж и енергизиращ. Ексфолиращите частици са нежни и не дразнят кожата ми дори и да го ползвам през ден. Както споменах в началото, от известно време исках да намеря нов бюджетен дегримиращ продукт. Спрях се на двуфазен дегримьор на Кауфланд, почистващите тампончета на Velnea, дегримьора на Cien и двуфазния на Nivea. Ако ви е интересно, след като имам време да пробвам всеки, ще направя сравнение между тях.

Нови продукти
       Възползвах се от намалението на Lash Sensational в Lilly и си взех две спирали. Една от консултантките ме настигна почти до касата и ми каза, че при покупка на два продукта на Maybelline мога да си избера подарък от това, което държеше в ръцете си. Спрях се на блестящ гланц в розово. Търся течния камуфлаж на Catrice безуспешно от първия път, когато разбрах за него. Издирването продължава. Междувременно поръчах Match Perfection на Rimmel, но все още не съм се отказала да пробвам и камуфлажа.

Нови продутки
       Както винаги приключвам поста с последните си лакови придобивки. Топ лакът и двата лака на Sally Hansen получих за проба. Този нюанс на лилавото ми е много любим, особено за пролетта. Интересът ми към пясъчните лакове се завръща - избрах си бял лак на Perfect, който в бутилчицата изглежда сякаш има и блестящи частици. За съжаление след нанасянето те не личат изобщо. Лаковете на Golden Rose от серията Color Expert са ми много любими. Бледорозовия с номер 71 купувам за втори път, защото вече изразходвах предишната си опаковка. Жълтия лак заглеждах от известно време, но не бях сигурна дали ще ми стои добре. Дори да не го харесам нанесен на цял нокът, винаги мога да го използвам за декорации.  

Нови продукти
       А вие какво си купихте последно? Имате ли любими пролетни покупки? Споделете в коментарите.

До скоро!
Криси

1 коментар :

  1. Обожавам лаковете на Sally Hansen, имат много добро качество на достъпна цена, а за тези спирали чувам много положителни мнения и май накрая ще трябва да се пробват :)

    ОтговорИзтриване

Благодаря за споделеното мнение! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...