неделя, 9 ноември 2014 г.

Есен 2014 Любими лакове

       Здравейте, момичета!

       Днес ще ви покажа любимите си лакове за нокти за есен 2014. Никак не ми беше трудно да ги избера сред останалите от колекцията ми, защото последните седмици не съм посягала към никой друг лак, освен към някой от тази четворка.

Есен 2014 Любими есенни лакове
       Лакът, с който съм лакирана на показалеца си, е Golden Rose Rich Color 120. Това е най-неутралния сред цветовете, които избрах да ви покажа днес. Представлява сиво с лек люляков нюанс. Вторият лак е Flormar 418 и можете да видите как стои на моите нокти в една от последните ми публикации. Гел-лакът на Perfect с номер 511 ми е голям любимец. За разлика от други цветове от гел-лаковете на марката, този е много издържлив върху моите нокти и има страхотен блясък. Тук можете да видите как изглежда в комбинация с брокат в малинено червено. На малкия пръст съм с Flormar 127, който е сред най-новите ми придобивки. Цветът е ярък и, може би, не съвсем есенен по нечии критерии, но на мен ми харесва и ми се носи сега :). 

Golden Rose Flormar Perfect
       А кои са вашите любими есенни цветове? Имаме ли общи любимци? Ако имате публикация по темата, ще се радвам да ми оставите линк в коментарите :) 

До скоро!
Криси

10 коментара :

  1. Лакът на Голдън Роуз е разкош! :) От серията гел лакове на Перфект съм много доволна. Имам един динен цвят и издържа много дълго. Лятото си купих един нюд лак на Римел и много често посягам към него и сега.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Аз имах друг цвят от гел серията, който се сгъсти много бързо, но с този всичко е наред.

      Изтриване
  2. И четирите лака много ми харесват -особено този на Перфект. И аз отдавна имах идея за такъв пост с любими лакове и днес най-накрая го довърших http://paradais535.blogspot.com/2014/11/10.html :)

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотни цветове <3 Лакът на ГР ми хареса най-много, особено като е от любимата ми серия :))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз много харесвам тази серия - четките са ми много удобни и ми се иска всичките ми лакове да бяха с такива.

      Изтриване
  4. Много ми харесват и четерте <3

    ОтговорИзтриване

Благодаря за споделеното мнение! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...