петък, 18 юли 2014 г.

SUMMER: Wishlist 2014

       Здравейте, момичета!

       Не съм се спирала тук от няколко седмици и (разбира се) си имам оправдания. Скоро ще ви споделя какво съм правила през това време - очаквайте пост за няколко пътувания, малко снимки от ежедневието ми и информация за последните събития около мен :). Днес ще поставя началото на серията от летни публикации за тази година. Можете да се насладите на списъка ми с желани красоти за лято 2014. Надявам се да ви вдъхновя за разходка по магазините или поне да ви заредя със слънчево настроение.

Wishlist Summer 2014
       Много обичам лятото, но горещото слънце никак не ми се отразява добре. Имам ниско кръвно и силните слънчеви лъчи са причина за много неприятни усещания. Това е поводът първият продукт в списъка ми да бъде шапка - такава, която да мога да съчетавам лесно с тоалетите си, да бъде лека, в неутрални цветове. Широкополите шапки според мен се вписват по-трудно в градска среда, затова: търси се шапката от снимката по-горе :)
       Винаги съм харесвала полите, но напоследък желанието ми да нося рокли и поли е все по-силно. В момента съм в търсене на нова - разкроен модел, в нежен топъл цвят. 
       Няма как летният уишлист да не съдържа бански, нали? Горнището и долнището от колажа можете да намерите в H&M. Точно там си харесах още няколко бански... Все още се колебая дали тази година да не се снабдя с едноцветен модел, затова отлагам покупката.
       Слънчевите очила са задължителен аксесоар за летните дни. Възнамерявам да си купя нови скоро, за да мога да ги сменям с любимите ми в момента. Тези от колажа харесвам, заради светлите стъкла. Мисля, че се съчетават страхотно с бронзов тен (макар че моята бяла кожа не може да се похвали с такъв).
       Отдавна си търся балеринки в неутрален цвят. Колкото и нови пантофки да си купувам, никога няма да са ми достатъчни. Обожавам тези от картинката - цветът, панделките, модела! Всичко! Изглеждат толкова нежни и момичешки :)
       Последните два продукта са козметични - Mary-Lou Manizer и Naked3. Хайлайтърът на The Balm и палитрата на Urban Decay ще се впишат много добре в грим колекцията ми. Нали? :)
       А вие правите ли си подобни списъци? Кои са продуктите, които сте си набелязали за това лято? Кое от изброените ви допада най-много? Ако желаете, можете да разгледате и другите ми публикации на тема лято.

До скоро!
Криси

6 коментара :

  1. И аз си търся подобна пола и все не намирам :)

    ОтговорИзтриване
  2. Симпатичен уишлист.
    Всички неща са в много приятни цветова и стил.

    ОтговорИзтриване
  3. Много ми е трудно да си намеря такава шапка, която да е подходящ размер за мен

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Обикновено когато си избирам слънчеви очила, осъзнавам колко по-малка ми е главата от стандартните размери на другите хора. С шапката естествено се оказа същото :)
      Но мога да се похваля, че вече имам подобна на тази от снимката! Скоро ще я покажа в блога/фейсбук :)

      Изтриване

Благодаря за споделеното мнение! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...