неделя, 9 февруари 2014 г.

Нови продукти

       Здравейте, момичета!

       В днешния пост искам да ви покажа кои са последните козметични продукти, които намериха своето място на моята тоалетка. С повечето от тях се сдобих още през януари, но не успях да снимам и покажа по-рано.

Нови покупки
       Маската с авокадо на Freeman и лосиона за тяло на Balea получих от приятелката ми (Кам, тенк ю). Лосионът чака своя ред, защото в момента ползвам два други. Маската изпробвах веднъж. Лакочистителят на Lilly е една от редовните ми покупки, когато мина от там. 

Balea Freeman Lilly
       След като манията ми по гелообразните очни линии намаля, се завърнах към един от предишните ми любимци. Очната линия на Brooklin е с мек тънък писец. Удобна ми е за ежедневен грим. Старата ми опаковка беше на свършване и се сдобих с тази. За коректора на Maybelline прочетох толкова много положителни мнения, че беше невъзможно да не го пробвам. Сета за вежди на Catrice издирвах няколко седмици. Попаднах на една опаковка от него, но беше с разлепени етикети. Най-накрая го имам и съм много доволна от сенките.

Brooklin Maybelline Catrice
       С последните си козметични покупки се сдобих и с три единични сенки. Матовото кафяво е на Golden Rose и е с номер 209. Отдавна исках да си взема светло розовите сенки Color Tatto на Maybelline. Цветът е Pink Gold. Заедно с тях купих и Metalic Pomegranate, които на моите очи изглеждат доста по-тъмни от това, което съм виждала на снимките на други момичета.

Golden Rose Color Tattoo Maybellin
       Последната ми придобивка са три лака. Имах нужда от нов топ лак. Спрях се на бързосъхнещия топ на Flormar и заедно с него взех и един заздравител. На съседния рафт забелязах блестящите бутилчици от серията Confetti на Gabrini.

Flormar Gabrini
       Използвали ли сте някои от тези продукти? А кои са вашите последни придобивки?

До скоро!
Криси

4 коментара :

  1. Страхотни покупки :)
    Обожавам този лосион на Balea, мирише божествено!
    И сенките на Maybelline <3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. За сега най-доволна съм от Pink Gold на Maybelline и от сета на Catrice.
      И на мен ми хареса аромата на лосиона, ще го пробвам по-нататък и ще дам отзиви :)

      Изтриване
  2. Сенките са супер цвят за пролетта, много си ги обичам! Маската на Freeman също ми е много любима ^^
    Мери,
    Life As Merrie

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Почти съжалявам, че не съм си купила сенките по-рано :)

      Изтриване

Благодаря за споделеното мнение! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...