вторник, 12 март 2013 г.

NOTD Sparkle in Purple

       Здравейте, момичета!

       Отдавна не съм пускала снимки на маникюра си. Истината е, че напоследък съм лакирана в неутрални светли тонове и нямах нищо интересно за показване. Тази седмица хубавото слънчице ме вдъхнови да направя нещо по-цветно с ноктите си. Ето и резултатът:




       Снимката в ляво е направена на естествена светлина, а тази от дясно - на изкуствена. Лакът е на Brooklin 037.Този нюанс на лилавото ми е най-любим!  Мисля, че причината да го харесвам толкова са шоколадите Milka
       За акцент на безимения и палеца реших да добавя нещо по-блестящо. Използвах Catherine Arley 676, който представлява светло сив холограм с много ситни частици. На върха на ноктите добавих Flormar 392, който е безцветен лак с малко по-големи холограмни частици. Мисля, че се комбинираха много добре. Въпреки усилията ми да уловя ефекта от двата холограмни лака, това така и не се случи.
       Харесва ли ви това съчетание? С какъв маникюр сте вие в момента? Можете да споделите в коментарите или да качите своите снимки на стената във Facebook.

До скоро!
Криси

Няма коментари :

Публикуване на коментар

Благодаря за споделеното мнение! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...