петък, 22 февруари 2013 г.

DIY Поставка за лакове

       Здравейте, момичета!

       Днес ще ви покажа как сами да си направите поставка за лакове. Материалите, които са необходими, най-вероятно вече имате или можете лесно да си набавите. Времето, което ще ви отнеме, може да варира от някой друг час до ден-два (зависи колко се разсейвате). Моята поставка е вече на два месеца. Стои на видно място, за да ми идва музата да се лакирам по-често. На снимките по-долу можете да видите крайния резултат, материалите, които използвах, и част от "работния процес".
       Това са само част от лаковете ми. За снимките се наложи да преместя поставката и не ми се носеха повече. Както е видно, ширината на рафтчетата позволява лаковете да се поставят в две редици. Най-отгоре (на най-ниския участък) поставям камъчета и брокати за декорация, домашния серум за нокти и няколко пилички. Височината на другите два рафта е еднаква. Беше премерена по най-високите лакове, с които разполагам (тези на Flormar), плюс мъничко аванс, за да се поставят лесно.
       Идеята да си направя нещо подобно ме беше обхванала от доста време. Гледах различни клипове в YouTube, но все се отказвах, защото ми се виждаше или твърде скъпо, или отнемащо прекалено много време. Поисках съвет от приятеля ми как да си го направя сама. За да му обясня какво искам, потърсих снимки в Google. Това беше грешка от моя страна, защото той се шашна като видя снимки на рафтове, които заемат половината стена. Поясних, че аз искам нещо значително по-малко. Въпреки че имаше желание, не успя да измисли нищо конкретно, с което да ми е от помощ. Помолих и родителите ми за идея. Те се вдъхновиха дори повече от мен. Даваха идеи един през друг и заедно (в действителност почти без моя намеса) се получи това, което виждате на снимките.
       Материалите, които използвахме, са: 
  • кутия от старо дъно за компютър (в която до сега бяха складирани разни дреболийки)
  • тапети за вътрешността (това, което е в бяло на черни петна)
  • парчета плат/кожа (за самите рафтове и рамката от страни)
  • лепило (по възможност по-силно)
       Рафтовете са изрязани от капака на кутията. Първо измерихме каква да бъде височината. Два реда за лакове плюс един ред за брокатите ме устройваха повече от перфектно. Залепихме тапета. Залепихме лилавата рамка на горната и долна страна на кутията. Облепихме рафтовете в лилаво, залепихме ги на мястото им (на снимката по-горе рафтовете не са залепени - само поставени, за да проверим дали височината е подходяща). Облепихме в лилаво лявата и дясна рамка. И това е!        
       Най-трудоемкото беше, че избрахме да го направим с кожа, защото колкото и прецизно да бъде измерена и изрязана, от лепилото кожата се разтяга и се налага още мъничко да се изреже. Това усложнява малко нещата. Ефектът наистина много ми харесва, но ви съветвам, за да си улесните работата, използвайте тапет, опаковъчна хартия или самозалепващо фолио.
       Съжалявам, че не направих повече снимки в процеса на изработка, за да добиете по-ясна представа. Ако имате въпроси, с радост ще ви отговоря. Вие в какво държите лаковете си? Ако желаете, можете да споделите снимките си на стената във Facebook.  

До скоро!
Криси

* Снимките стават доооста по-големи, когато кликнете върху тях. :)

9 коментара :

  1. Здравей, Кристина!

    Аз моите лакове ги държа в 2 кутии от Глосибокс в едно чекмедже и чакам търпеливо да се сдобия с още, за да мога да напълня цялото чекмедже с тях и да изхвърля кутията.
    За съжаление нямам място, където мога да си направя държа стойката, стаята ни е доста малка :( Ако някой ден в бъдеще имам цяла стая за грим и дрехи, задължително ще се възползвам.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Кутиите са добър вариант, а и могат да бъдат сложени почти навсякъде.
      И аз живея в много малко жилище, но имам едно ъгълче за красота. Надявам се някой ден да имам стая за разкрасяване - кое момиче не би си помечтало за нещо подобно? :)

      Изтриване
  2. Страхотна идея и много добро изпълнение!
    Aз моите лакове ги държа в 3 кутии,които засега сами добре, но са на косъм да ми омалеят :D

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Пожелавам ти колекцията ти да се разраства още :) Винаги можеш да намериш още подходящи кутии, нали? :)

      Изтриване
    2. Хехе, благодаря :D
      И накрая един огромен шкаф,където да събера всички лакове :D

      Изтриване
  3. Много полезен пост! Ще изпробвам и аз. :)

    ОтговорИзтриване
  4. Mnogo originalna ideq!Az ot dosta vreme se chudq kude da si durja lakovete i moje da probvam tozi nachin :)
    http://makeupbyjoanna909.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря за коментара :) Ще се радвам да покажеш резултата, ако направиш нещо подобно :)

      Изтриване

Благодаря за споделеното мнение! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...